New Customer

NewC leverer løsninger inden for loyalitet og e-penge samt billet og adgang til danske fodboldklubber. Vi specialiserer os i at fordanske førende internationale løsninger, så vi kan tilbyde danske klubber løsninger, som ligger i den absolutte top. NewC kan levere alle komponenter til den digitale strategi inden for fans, sponsorer og drift af stadion.

FC KØBENHAVN

Det er kritisk for os at få en sammenhængende løsning, der nu og fremover kan sikre FCK’s gode relation mellem fans, sponsorerne og klubben. NewC har været den helt rigtige samarbejdspartner i den forbindelse.

Loyalitet og e-penge

NewC tilbyder loyalitetsløsning med den nyeste teknologi, der giver mulighed for at søsætte de koncepter, man arbejder med i klubben. Platformen rummer også muligheden for at få klubbens egen transaktionsplatform, der kan bruges til e-penge, cash back m.m.

FC MIDTJYLLAND

NewC har været den rigtige samarbejdspartner for os til at løse den udfordring, det er at indkøre systemer, der kan klare, når efterspørgslen på klubben eksploderer. Vi er godt rustet til fortsat at udvikle FCM digitalt til glæde for vores fans og sponsorer.

Udvikling og support

NewC tilbyder en effektiv support med mulighed for overvågning i realtid, kundecenter, kampevaluering, kampafvikling samt rapportering. Vi udvikler også specialopgaver, hvor vi sammen med klubben leverer nye tjenester til fans og sponsorer.

DBU A/S

Vi arbejder sammen med NewC på opgaver, hvor økonomi, services og kvalitet vægter højt. Opgaverne er løst tilfredsstillende, og vi er kommet i mål.

Loyalitet og e-penge

Loyalitetsprogrammer

NewC arbejder med de førende teknologier, der åbner op for at gamificere og digitalisere kundeoplevelsen, så man tilpasser den enkelte fan. Man kan belønne adfærd på de sociale medier og højne engagementet på kort sigt. Det enkelte segment kan få en tilpasset loyalitetsoplevelse. Vi hjælper klubben til at forstå fans og sponsorer og, ikke mindst, deres behov.

Profildatabaser

Der opsamles relevante stamdata hos de kunder, der har givet tilladelse hertil via nethandel, adfærd på de sociale medier samt handel i forretninger og boder.

Markedsføringsmoduler

Der rapporteres ud fra relevante parametre om kunders aktiviteter, og timing sikres i forbindelse med udsendelse af tilbud og kampagner.

Billet

NewC tilbyder billetløsninger med førende funktionalitet inden for integration til adgangskontrol, regnskab, loyalitet, e-penge, avancerede sæsonkortsmuligheder, hospitality, live-overvågning, rapportering samt smartphone-løsninger.

Roboticket

Fans ved alt om din klub. Det er på tide, at du lærer dine fans at kende.

Roboticket bygger på sportsklubbers specifikke behov, hvilket gør det muligt at skabe langsigtede relationer med fans. Der er intet mere værdifuldt for en klub end støttende personer.

Få mere at vide om Roboticket (Engelsk)

Adgang

NewC tilbyder en adgangskontrolløsning til fysiske møller, hvor vi har stor erfaring med drift og tjenester, der sikrer effektiv og præcis adgang til glæde for besøgende.

Adgangskontrolsystemet er billetsystemuafhængig, så arbejder man med flere billetudbydere, vil vi kunne afholde kampe og events med samme tjenester, effektivitet og præcision.

 

Software fra NewC giver unikke, optimale muligheder for analyse af transaktioner og kundemønstre. Rapporter og målinger giver basis for målrettet, effektiv markedsføring og øget omsætning.

Konceptet udvikles til analyse af historiske data, men det kan også udvikles til anvendelse i forbindelse med realtidsdata.

Udvikling og support

NewC tilbyder en effektiv support med mulighed for overvågning i realtid, kundecenter, kampevaluering, kampafvikling samt rapportering. Vi udvikler også specialopgaver, hvor vi sammen med klubben leverer nye tjenester til fans og sponsorer.

Kontakt os for mere information

Kunder

Referencer

DBU

Vi arbejder sammen med NewC på opgaver, hvor økonomi, services og kvalitet vægter højt. Opgaverne er løst tilfredsstillende, og vi er kommet i mål.

Divisions Foreningen logo

Divisions Foreningen

NewC er vores samarbejdspartner, hvor vi løbende kigger på mulighederne inden for adgangskontrol og scanning.

FC København logo

F.C. København

Det er kritisk for os at få en sammenhængende løsning, der nu og fremover kan sikre FCK’s gode relation mellem fans, sponsorerne og klubben. NewC har været den helt rigtige samarbejdspartner i den forbindelse.

AAB logo

AaB Fodbold

Vi har sammen med NewC sikret adgangen til Nordjyske Arena for fans og sponsorer i over 8 år. Vi er glade for samarbejdet.

FC Midtjylland logo

FC Midtjylland

NewC har været den rigtige samarbejdspartner for os til at løse den udfordring, det er at indkøre systemer, der kan klare, når efterspørgslen på klubben eksploderer. Vi er godt rustet til fortsat at udvikle FCM digitalt til glæde for vores fans og sponsorer.

Lalandia logo

Lalandia

Vi har sammen med NewC udviklet Lalandia på den digitale side, så oplevelsen for vores badegæster bliver så god og serviceorienteret som muligt.

Esbjerg fb

Billet og adgangskontrol

Silkeborg IF

Vi valgte NewC som leverandør på billetsystem, adgangskontrol og kassesystem, da vi ønskede at tage et kvantespring på disse områder i forbindelse med opførelsen af vores nye stadion i 2017. Vi er meget begejstrede for samarbejdet, der har været med til at optimere serviceniveauet over for vores gæster på JYSK park.

Randers FC

Valget af NewC har uden tvivl vist sig at være det helt rigtige for Randers FC – I samarbejde med NewC har vi flyttet vores adgangskontrol og billetsystem, til at være helt på højde med klubber i ind- og udland. God sparring og samarbejde har sikret den rigtige løsning samt grundlag for videreudvikling af vores platforme.

FC Nordsjælland

Vi har en klar målsætning om at ville skabe en bedre fanoplevelse for vores fans, og det nye partnerskab med NewC vil være en betydningsfuld forbedring af fanoplevelsen her i Right to Dream Park, og det er vi meget glade for. Alt hvad vi vil forsøge at gøre i fremtiden på fan-delen vil handle om at gøre rejsen for fansene langt bedre og mere interessant, lige fra det øjeblik de logger på for at bestille en billet til de vender hjem igen efter kampen. Vi er glade for at NewC har været så effektive til at implementere Roboticket systemet, således at vi kan arbejde sammen for at få flere tilskuere til at komme til vores kampe. Det må virkelig gerne snart blive første hjemmekamp!

Malmö FF

Malmö FF har brugt lang tid til at finde den rigtige partner til en opgradering af stadionoplevelsen for fans og sponsorer der besøger Stadionet. Der har været mange leverandører der har budt på opgaven men valget faldt på NewC og er baseret på et langsigtet gensidigt strategisk samarbejde der over tid kan udvides til andre digitale områder, hvor Malmø FF ønsker at løfte den samlede brugeroplevelse til glæde og gavn for alle besøgende.

Internationalt

NewC arbejder sammen med førende internationale virksomheder, og vi kan derigennem arrangere erfagrupper og studieture, hvor der videndeles på tværs af lande og klubber. Det betyder, at vi kan være på forkant med konceptudviklingen for vores danske kunder. Samtidig kan vi sikre, at de løsninger, vi leverer, altid lever op til en international standard.

Med andre ord så er vi altid opdateret på viden og teknologi til gavn og glæde for vores kunder. Kontakt os gerne for yderligere oplysninger.

newc-worldmap

WordPress Video Lightbox Plugin